Quantcast
Browsing all 15 articles
Browse latest View live

JULEBORD I HELGEN

I helgen har jeg, kjæresten, mamma og pappa kost oss i Røros, Vauldalen. Vi har ligget på Vauldalen fjellhotell. Det var helt fantastisk. Vi var der i 2009 og det er det beste julebordet vi har noen...

DET GIKK ALTFOR FORT

Håper alle har hatt en kjempefin helg! <3 Jeg reiste til Gøteborg på torsdag sammen med mamma, storebror og Nicklas. Vi fikk låne leiligheten til storebroren til Nicklas. Kjempe snilt! Han hadde en...

JENTETUR

Nå har jeg vært på tur i litt over en uke sammen med mamma. En 100 % jentetur. Vi startet med å ta tog til Mo i rana, og derifra buss og båt til verdens vakreste øy, Træna (hvor mammas familie kommer...

MIN 17.MAI

THERE IS NOTHING FROZEN YOGURT CAN’T FIX

Hei søte leser! Håper dere har hatt en like fantastisk dag som jeg har hatt! Min skjønne tante kom til Oslo i går, og i dag tok vi (mamma, tante) oss en tur til byen i det herlige været. Fant meg noen...

I SMILE BECAUSE YOU’RE MY AUNT

I dag har jeg storkost meg sammen med tante! Vi startet med og spise en god lunsj på Aker Brygge med en god og kald cider i finværet! Et ord: FANTASTISK! Det har vært så varmt og deilig dag. Fikk tatt...

OSLOS STØRSTE BILFRI MARKEDSDAG

Klokka 10.00 var jeg og tante på Majorstua klare for å gå gjennom markedet. Heldigvis var det litt skyet når vi startet, så det var ikke for varmt og prøve, hehe. Men det endret seg fort når solen...

IN LOVE WITH MY FLOWER JUMPSUIT

Enda en dag med solskinn. Herlig! Har ikke fått blogget noe de siste dagen fordi jeg har ligget med bihulebetennelse, igjen. Hatt det to ganger denne måneden. Håper jeg slipper og få det på en stund...

YOU ONLY LIVES ONE, LICK THE BOWL

Hei mine søte lesere! <3 Akkurat nå ligger jeg flatt ut på sofaen sammen med min kjære, etter et herlig familiebesøk. Har holdt på i ett i dag med matlaging. Har lagd tre hjemmelagde lavkarbo...

GÅRSDAGENS ANTREKK

På torsdag fikk jeg overnatting besøk av mine to søte kusiner (Helene og Charlotte). Vi har storkost oss masse! De reiste i går i hjem til Træna, men jeg ser de igjen på onsdag. For på tirsdag reiser...

TRÆNAFESTIVALEN – 33 NAUTISKE MIL LANGT TIL HAVS

Herregud for en herlig ferie! Nå nyter jeg mine siste dager på Mo før jeg tar turen hjemover sammen med mamma og tante. Her er en filmsnutt fra ferien min på Træna. I år fikk vi også med festivalen, så...

GOODBYE 23, HELO 24!

Hei søte lesere! Tusen takk for så fine og støttende ord! Dere er nydelige! Beklager for dårlig blogging de siste dagene, men etter at jeg kom hjem har jeg vært helt utslitt. Har vel nesten bare sovet....

I LOVE MANCHESTER!

Endelig er jeg ferdig med og pakke. Det tok faktisk kun ca 20 min! Tror det må være noe av det raskeste jeg har gjort, hehe. I morgen reiser jeg til Manchester sammen med pappa (mamma skulle også være...

VÅRT HJERTE VET, VÅRT ØYE SER HVOR GODT OG VAKKERT NORGE ER- HENRIK WERGELAND

Hipp hurra! Håper alle har hatt en kjempefin 17mai feiring! Det har i hvert fall jeg hatt. Feiret for første gang med familien min i Mo i rana. Kjempe kos, selv om ikke været var helt med oss. Finnes...

BEAUTY BEGINS THE MOMENT YOU DECIDE TO BE YOURSELF

Da har jeg kommet til Træna! Beste øya i hele Norge. Mammas familie kommer herifra, så har mange gode minner her! I morgen skal kusinen min konfirmeres. Da blir det fest! Moro når nesten hele familien...